爱慕子

存图的窝……

© 爱慕子
Powered by LOFTER

“有些人一到十七岁就忘记了十六岁的感觉。”——「壁花少年」
花儿与少年都是这世间脆弱而又美丽的存在~

去找朋友玩儿给九殿下拍了一套花房内景,眼睛的帕拉伊巴色是最满意的部分~
呜呜呜~我家的小脑斧装羊羊真可爱!ROARR~~~~~~~~~~
老母亲微笑揉脸脸!
崽:九哥儿(龙魂摇光+miracledoll 68体)
💄:我
👀:我
👔:我
📷:我
置景:我
后期:我
特别鸣谢:把我从家里拽出去的盆友们和春天的花花~

There are people
who forget what it's like to be 16 when they turn 17
I know these will all be stories someday
And our pictures will become old photographs
But right now , these moments are not srories
This is happening
I am here
And I am looking at him
And he is so beautiful
I can see it
This one moment when you know you're not a sad story
You are alive

评论 ( 4 )
热度 ( 62 )
TOP